Monday, April 30, 2012

Muslimah boleh baca :)


Assalamualaikum sahabat dan seluruh orang mu'min ;') Lama tak bertemu . Alhamdulillah aku masih hidup sehingga hari ni. masih boleh beribadah kepada Allah. masih ade pintu taubat itu. masih boleh bernafas dan bersyukur kepadaMU . Syukur ya Allah. ;')

Aku ingin berhujah tentang sesuatu. Aku pergi ke subang sabtu kelmarin. aku bertemu ramai oarang yang pelbagai ragam. Ade seorang perempuan nauzubillah sangat aku kesian. kurang kasih sayang, kurang didikan. Telinga bertindik, hidung bertindik. Ya Allah, tergelak mengilai-ngilai dalam train. Orang tengok . Wahai perempuan, bukankah maruah mu terletak pada akhlakmu? Aku sungguh malu. 

Aku bertemu lagi dengan seseorang perempuan ini. bertudung tetapi tidak menutup aurat. baju ketat singkat nampak alur punggung. seluar ketat nampak bentuk punggung. Ya Allah, tak malu ke? lelaki tengok gelakkan. ;(

Ya Allah, aku mohon kau jauhkan aku dari tergolong dalam golongan seperti mereka. aku takot ya Allah. kau lindungilah aku. Aminn.

Aku ingin menyentuh tentang bertudung, seperti gambar di atas :) Aku ingin mengatakan bahawa marilah kite berubah sebelum terlambat. hehe 

Ehh lupe pulak, minggu depan aku exam. Mohon maafkan salah aku ye. mohon semuanya di permudahkan. Aminn Ya Rabbal Alamin ~