Monday, February 13, 2012

Everything about him.


"Saya terharu bila dia menangis sebab risaukan saya yang demam terok nie. Ya Allah, izinkanlah aku menjadi miliknya sampai syurga ;'\ "

"Dia topupkan saya rm10 sebab taknak saya keluar rumah pegi beli topup. Ya Allah, satukanlah hatinya dengan hatiku. ;'( dia terlalu baik."

"Di cuba sedaya upaya buat saya gelak walaupun dia tahu bila saya demam saya tak akan gelak. ;'( sebab itu die special."

"Die akan selalu katakan 'i love you' setiap malam sebelum tidur supaya saya boleh tidur dengan lena. ;') "

"Dia baik. habis kelas teros text saya. "Awak dah makn ubat? awak okay? macam mane demam? " saya terharu. die terlalu risaukan saya. ;'("

"Walaupun saya hanya balas sepatah "sudah" "hmmm" "okay" "dah" "belum". die tetap tidak jemu bertanya keadaan saya. :'("

"Saya bahagia dapat dia. saya doa die milik saya. sampai syurga ;'( "

"Saya mengaku saya terlalu untung dapat die. terima kasih Ya Allah. ;'("

"Saya bukan nak bermegah. saya cuba nak luahkan perasaan saya. saya terlalu menghargai dia."

"Saya ada abah yang selalu caring pasal saya. saya ade ibu yang selalu teman saya. saya ade dia yang tak pernah berhenti risau pasal saya."

"Saya ade semuanya. terima kasih ya Allah. saya bahagia ;')"

'Dia ada ciri-ciri lelaki idaman saya. sebab itu saya cintakan dia.'

"Dia sayang mama die, ayah die, adik beradik dia lebih dari die sayang saya. sebab itu die special. die tahu mana yang die perlu utamakan."

"Dia cintakan Allah lebih dari dia cintakan saya. Alhamdulillah. :')"

"Dia tak handsome macam lelaki lain. die tak tough macam lelaki lain. tapi bagi saya, die terlalu istimewa dari lelaki lain. "

"Saya jumpa die sekali setahun je. saya tak macam korang semua. selalu dapat jumpa. dating , tangkap gambar same2. ;'("

"Saya tak cantik. saya tak pandai. saya tak ade ape2 yang istimewa. tapi die kata saya ada sesuatu yang istimewa yang perempuan lain takde.

Aimi Fathiah said : @ untung :)
Farhan Marzuki said :  bestnyaa. Untung dpt dia and untung dia dpt adiba. Adiba hargai semua. So jgn lepaskan apa yg ada :) 
Jafni said :  untuglahh ade pakwe macam tuu -,-
Habibah Syafiqah said :   :D