Saturday, February 11, 2012

We can't run away from responsibility.


Assalamualaikum Semua.

     Salam sejahtera dan blog saya dah baru.  Simple dan alhamdulillah memuaskan. Saya tertekan. sangat tertekan. saya tidak tahu kenapa. maybe sebab saya dah makin besar. makin banyak tanggungjawab. makin banyak masalah. banyak benda perlu di selesaikan. and sekarang sayaa tak mandi lagi. saya rasa saya belum bersedia. belum bersedia pun masa tetap berjalan. saya rasa macam nak give-up. dekat twiiter semua kawan-kawan update "tengah study" "study addmath" and me? i'm just looking for something . i don't know what is it or where is it and aghhhh ! :'\ I need somone. something . that can release my tension. Ya Allah, kuatkan hati hamba mu ini ya Allah. Aku mohon. Permudahkan segala urusanku. aku merayu ya Allah. Hanya padamu aku meminta pertolongan. Aminn ;\