Sunday, July 1, 2012

        

               Salamualaikum. nak cakap ni . Trial SPM lagi 57 hari. okay dah tak tahu nak cakap ape. aku tak sedar-sedar lagi nie. SPM lagi berapa hari je lah woi! sedar woi! sekrang dah bulan 7! Ya Allah kenapa nie.. kenapa malas sangat ni? T_T Ya Rabbi..... Tolonglah syaiton syaiton semuaaa. jangan ganggu saya. tolonglahhh T_T Dah kecut urat kentut dah. ketak kepala lutut dah nie. Ya Allah berilah aku kekuatan Ya Allah. Untuk aku melawan nafsu dan godaan-godaan syaitan ini ya Allah. Tolonglah hambamu ini ya Allah. Aminn ;'(

Mulakan hari esok dengan niat baru. hari baru azam baru. 8A mesti dalam tangan!  kredit semua 11 subjek!  Tiada siapa yang boleh ubah diri kita selain diri kita sendiri yang mengubahnya! Aku tak pandai so aku kena usaha lebih dari orang lain! fighting diba!!! go diba go! ;')