Sunday, December 18, 2011

Enjoy before SPM. XD




Assalamualaikum dan salam sejahtera.
terima kasih kepada pembaca blog saya yang setia membaca walau di mana berada.
berdirinya, oke tukar2, termeniarapnya saya di sini untuk mengupdate tentang holiday saya. wuwuwww. hahahaha ape lah masalah kau ni diba? update pon dah tak berapa nak betol. hahah bak kata ayat Wana--> sawit giler. hahahah XD

Oke cuti saya best lah haih. kenapa? memang cuti sakan. tahun depan dah kene kuarantin kat rumah. SPM kan. tssskk tsskk. TT_TT oke lupakan sekejap. cuti pegi mana? oke meh saya cerita. 

Oke tempat 1st cuti saya pergi Cherating,  Kuantan. Act ikut abah out station. so saya dan ibu pon menyibuk lah. hahah tido dekat Mercu Beach Resort. Alaaa resort murah je. tak mampu lah nak mahal2 macam hangpa. hihi gambar? alaaa malas lah. lembap sangat tenet. rase nak hempuk je. -,-

Dinner akak. yaa saya pegi dinner kakak saya. jadi camera girl tak bergaji. wuwuww. sedih. haha malas nak upload pic. sorry. lepastu saya pergi Pameran MPH dekat Midvalley dengan Aimi. oke act taknak cerita bende nie. kereta api yang konon berapi api tu macam sucks. -,- 

Lepas  tu  Terengganu pulak. dengan mak sedara saya. hihi malas nak upload pic. Bosan dah pergi terengganu sebab kaka saya belajar sane. serius bosan! lepas itu Family Day Genersai ME dekat PD. walahhh PD je. hahaha Tapi syiok laa jugak. hihi 

Oke minggu depam saya nak pergi Kedah pulak .  Kedah, tunggu saya laksa kedah, ketupat palas, pasar rabu. ohh awesome! haha shopping! :D hihi Kelass kaw dibaa. hihi oke lah post kali ni agak mengarot kan? haha pape je lah. KBye. Salamualaikum.