Friday, November 11, 2011

Seribu kali sayang :)

Assalamualaikum bloggers and semua pembaca blog saya :') hihi

Ape khabar sahabat? sihat lah hendaknye. mana menghilang cik diba? hee tak kemana. pergi Johor Bahru . jumpe abah dekat sana. abah keja time raya aidiladha hari tuh. haaa lupe nak wish, Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat islam di Malaysia ;)


Oke nie gamba 1st day raya sebelum otw ke JB. hati sapa tak happy kan? hihi  sebelum pegi, raya pagi tu dekat kampung belah ibu. pastu pegi kampung belah abah. raya mane lah best tanpa abah kan. so, dalam kul 9 kot, kami gerak ke JB. weehuu~ :D


Ini time dah sampai kat hotel Far East , Pasir Gudang. tido situ satu malam. hee malamnye pula kami makan steamboat. yummy~ 


Muke boleh tapis minyak. hahahaha kami happy family kan? macam family dah aku tengok pic nie. ehh susah siot nak tgkp gamba dengan mamat handsome ue. hahaha LOL

Keesokan harinya.....

Ibu dengan akak balik pergi terengganu. saya stay JB dengan abah. pastu abah hantar saya pegi umah makcik saya.. umah makcik saya tu umah faiq laa. yang gamba atas nie, haha die sepupu saya. :) Then, sampai je teros ajak faiq keluar . pergi mana? hihi pergi wayang. nak tengok TinTin. tapi show nye lambat sgt. kul 4:30.  so tengok laa cerita alamak toyol yang agak bosan tapi kelakar tu . hihi pergi dengan sapa lagi? :D


Dengan Amir Qusyairi Ihzahar! haha alhamdulillah dapat jumpe die. berdebar weh. hahaha tuhan je tawu camne nervous nye aku . haha jumpe sekali setahun kan. memang lah nervous. hihi handsome kan? terima kasih. LOL Time nie tgah makan. makan Papa roti je. die belanja. thanks shayang ;P Lepas makan tengok wayang. huh bosan nyee. tapi best sebab ade dia. okay gedik. haha dah solat, kami pergi taman merdeka. photoshoot :)










 Awak handsome giler boleh? hahah dah tinggi, dah ade muscle, ayoo handsomenye~  #love
Esoknya kami photo shoot di Taman Bunga Istana Johor. heee sebelum tu, melanatak McD and maen bowling :) oke macam biasa aku kalah. -..-



Kekurusan laa awak nie. tapi kehandsome-an.! hahaha #ngarot 
nie sikit gambar dekat taman bunga tuh. photoshoot juga :)






Okay gediknya gmbar last nie. hahah Okay perasaan happy. sekarang rindu ;') awak, saya rindu awak. awak sweet sangat. awak handsome. bila awak kenyit mata. peghh cair taw. muahh sikit hihi. #Muah kanan muah kiri. okay Selamat bercuti semua. :)