Friday, October 14, 2011

My #Super Power

Aku akan menyangi mu 
ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu
seumur hidupmu 

Haih seminggu tak mesej mcm kne tinggal ngan  laki pegi outstation. HAHA rindu dia ny Mr,Handsome. Busy betol awak kan. Takpe saya paham. ;> Awak nak tawu, saye dapat jawab paper exam dengan mudah. Alahamdulillah. tapi math errr -..- no comment.  hihi

SMA boleh di kira berapa hari je lagi. tapi , dah ready ke diba. -,- MESTI laa belom.. HAHA Insyaallah minggu nie akan start menghafal. so kne jage pemakanan. kan comel? ;> hihi Handsome, good luck! semoga berjaya pertandingan tu. mesti bbir awk makin sexy kan main ape name bende tu? entah laa saya pon lupe. haha ke awk drumer? :P larat ke angkat? hahahaha #joke

Saya rindu awak saya rindu awak saya rindu awak saya rindu awak saya rindu awak saya rindu awak!  #Hugs

Fyi : Facebook saya telah lama deactive kan. harap maklum. hihi