Thursday, October 20, 2011

10 benda perempuan akan berkecil hati bila :



1) Si Pakwe tangkap gamba berdua dengan perempuan lain. rase nak menangis.

2)  Si pakwe  bersweet-sweet dengan perempuan lain tanpa pengetahuan si makwe. rasa nak bunuh diri.

3)  Si pakwe  chat dengan ramai perempuan. so sape si makwe dalam hati pakwe die tu?

4) Si pakwe duduk sebelah perempuan rapat-rapat. kalo tersentuh macam mane? 

5) Si pakwe  masih contact dengan ex-girlfriend special .  si makwe rase macam  " die dah ade org yg die sayang, kenapa aku nak meyibuk"

6)  Si pakwe tak mengaku dekat orang lain yang die dah berpunya.

7) Si pakwe selalu lakukan bende yang same walaupun selalu mintak maaf. si makwe akan rase, "awak rase maaf tu main-main ke? saya ade perasaan. maaf saya mahal."

8) Si pakwe rapat denga perempuan lain lebih dari si makwe. si makwe akan rasa " saya dah tak penting. so, tinggalkan lah saya" 

9) Bila si makwe merajok, si pakwe buat-buat tak paham. si makwe akan rasa " takpe lah. saya sedar sapa saya"

10) Si pakwe jarang bertanya " awak sayang saya ke? " . si makwe akan rasa " takpe lahh awak dah ade orang yang sayang awak, ape je nilai sayang saya ni"