Monday, May 2, 2011

Demam lepas kene mandi tepung. :'\

Assalamualaikum, Hari ni demam, tak pergi sekolah. dapt cuti sakit . Skit kepala, demam panas, sakit dada, sakit perot. aku ingat dah nak mati dah malam tadi. Allah je yang tawu sakitnye aku malam tadi. tido pon tak nyenyak. asyik jaga je, Ya Allah, apunkan dosa-dosa ku :'\

Ili dah selamat sampai di kisas. Alhamdulillah. semalam aku cium pp kau kan? aku harap kau ingat sampai bile2. tu 1st time aku cium pp membe aku. kaw kira untg taw :) aku demam hari nie sebab kaw. kaw tawu tak? kaw mandikan aku ngan tepung semalam, ngan krim kek, smpai demam aku. :\ pastu mak aku mara, mak aku cakap, "tu laa semalam maen tak ingat dunia, kan dah demam" 

Aimi, sorry tak dtg hari nie. kaw kene lah kawan ngn bestfren kaw tuh. aku takde hari nie. sorry dear! 

Blog dah baru, sape2 yang puji comel tu. terima kasih banyan banyak ! :D