Saturday, April 23, 2011

PWTC dan FILEM KEDUA? hahaha

Assalamualaikumm sahabat blogger. hee Alhamduliilah.. bernafas lagi hari nie. Syukur :')
Semalam? kenapa dengan semalam? nak tawu? HAHAH BEST gilerrr! Whooa, Aryna ngn Aimi jangan jeles :P Mals nak citer. Show gmba je cukup.


Time dah nak pergi. rebut bas lawaa. hahaha Amek gmba dengan budak junior yag sporting hee syaang korang. sayangg Tya saye. :* Mwahhx!



What the? HAHAHAHAHAHAHA XD



Hye. nama shaye adibaa. awark?? hee *geli laa weh. hahaha


Berjumpe dengan mereka yang gila. 


Ta tawu nak cakap ape. yang penting muke aku memang mintak kene cium. hahaahaha XD


OTW balik. hee tiru gaya budak JB amek gmba. :P


Bersama Ili imanina adik manis. bila nak mkn roti john nie? hahahaha

Oke anda mash ingat tentang album di post ini -----> ALBUM 1 yang mendapat sambutan hangat. 33 like post tuh. hahaaha nie aku dah terbitkan album kedua. yang hari tuh nynayi. yang nie filem pulakk. HAHAH XD


SAKSIKAN KAMI PADA 19 MAY !
Filem nie arahan aku, penerbit aku, pengarah aku. hahahaa sapesape yang ade sakit jantung, mengandung, jgn tengok! filem nie seram ! ngeri dan lucah sikit. hahaha XD Kisah tentang 10 sahabat yang suke ponteng kelas, di ganggu. hee